Покоління ГБО

Автомобільне газобалонне обладнання (ГБО) дає можливість не тільки багаторазово економити на бензині та інших видах палива, але при дотриманні елементарних умов правильного використання та обслуговування, в значній мірі підвищити моторесурс двигуна.

На сьогодні існує велика різноманітність газових систем, що розрізняються за принципом роботи. Ці системи класифікують як ГБО різних поколінь.

Відмінність поколінь ГБО зводиться до принципу подачі газу, а як наслідок - до елементів системи управління. Газові трубки, балон, заправний пристрій та інше допоміжне обладнання поза моторного відсіку практично однакові для ГБО всіх поколінь.

ГБО 1 покоління (Перше покоління)

Це найпростіші, можна сказати класичні газові системи. Вони запросто встановлюються на всіх бензинових карбюраторних автомобілях минулих років практично всіх марок, і звичайних інжекторних двигунах при відсутності лямбда-зонда. Для даного типу властиво механічне дозування газу за допомогою вакуумного принципу управління.

ГБО 2 покоління (Друге покоління)

Це теж механічні системи, які встановлюють на інжекторні двигуни, з додатковим датчиком вмісту кисню, що працюють за принципом зворотного зв'язку. Друге покоління ГБО використовують на автомобілях, обладнаних інжекторним двигуном і каталітичним нейтралізатором відпрацьованих газів (" каталізатором "). Збагачення газоповітряної суміші контролюється через лямбда-контролери системи, оптимальна за складом суміш подається в двигун на перехідних режимах на підставі інформації положення дросельної заслінки, датчика швидкості обертів і самого лябда-зонда.

Установка з обов'язковою додатковою прошивкою базового блоку , для машин до 2005 року випуску. Це додатковий програмний блок, яким доповнюється базовий комп'ютер інжекторного автомобіля. Найчастіше, ми пропонуємо це покоління для установки на « старих » автомобілях і особливими датчиками, з додатковою прошивкою базового блоку. Це додаткова програма, яка не вступає в конфлікт, а вміло оптимізує те, що закладено заводом-виробником в комп'ютер автомобіля.

ГБО 3 покоління (Третє покоління)

Це системи з емулятором лямбда -зонда, напівавтоматична регулювання. Тупикова гілка в розвитку напрямку, вже 5 років як не використовується через свою нестабільної роботи.

ГБО 4 покоління (Четверте покоління)

Це покоління ГБО практично повністю виключає неприємні моменти другого покоління , дає додаткову економію, працює в абсолютно автоматичному режимі. Це системи розподіленого послідовного упорскування газу з електромагнітними форсунками, які встановлюються на колекторі безпосередньо у впускного клапана кожного циліндра. Управлінням займається додатковий комп'ютерний блок, який встановлюється нашими фахівцями. Можуть встановлюватися як для всіх існуючих інжекторних двигунах, так і на двигуни з турбонаддувом. Вартість перевищує вартість ГБО 2 покоління, але воно того варте. Перевага ГБО-4 - її можна впровадити в паливну систему будь-якого сучасного автомобіля.

ГБО 5 покоління (П'яте покоління)

Вже розроблено і технічно реалізована можливість установки газових систем на двигуни з безпосереднім уприскуванням бензину. На відміну від усіх попередніх систем ГБО, в ГБО-5 газ в колектори циліндрів надходить в рідкому вигляді, можна сказати, відбувається « довприск » газу. Величезна економія, але поки і висока вартість цих систем в порівнянні в попередніми поколіннями. Якщо Ваша машина потрапляє в категорію, для якої розроблено обладнання, ми готові встановити Вам цю систему. Ще не широко, але вже застосовується на автомобілях TSI, TFI і т. п.